Folk på bild (och annat ...)

Jaha, nu kommer ett inlägg där jag tagit bilder på folk (för det mesta ovetande) i så kallat gatufotograferande.
De flesta, eller i princip alla , är för mig helt okända. Några små guldkorn blev det tycker jag ...



Några tjejer på Eslövs vårmarknad 2011



Hm, vad ska jag köpa hem till middag idag?



En person ur en trio spelande på Malmö Garden Show 2011



Han verkar ju rolig, han som talar från podiet



Se på mig ...



Jag vann ...



Kusinkontakt



På BMX-banan i Malmö



Matts in action



Sjung om studentens lyckliga dar ...



Eva har hittat något intressant



Kävlinge marknad våren 2011



Paret som lämnat sin Rolls Royce för en picknick



Och avslutningsvis så ser vi dessa glada barn åkande en av attraktionerna på Gentlemannadagen den 2 juni på Jägersro 2011.

:: Lars ::




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0