Med bomull i öronen

Ett måste vid gårdagens besök i hamnen i Malmö var att proppa öronen fulla med bomull eller något liknande. Höga tongångar och ett märkligt skimmer låg över nejden denna kväll. Dessutom så luktade det brända produkter mest hela tiden, gummi från däcken som skulle värmas upp innan racet började.
Så då har man upplevt detta fenomen åter igen, och senast det begav sig var strax efter att Bulltofta flygplats lagts ner och det fortfarande var landningsbana kvar.
Nog om det, här en bildkavalkad från onsdagens övningar ...



Denna lilla ettriga Toyota for fram som ett jehu.



Mullrande åkdon.



Eva och Ulf som jag åkte dit med försöker hinna med bilens framfart.



Trots att den ser risig ut så rörde den på sig vid gaspådrag ...



Väntan på tillstånd. 6 sekunder senare var han i mål och nått upp till c:a 200 km/tim



Att röka är farligt!



Fick väl köra på fälgarna hem skulle jag tro ...



Så mycket till så är du vid startlinjen ...



Frånåkt!



Fokuserad!!!



Efteråt så måste man plocka upp efter dem, i detta fall oljeläkage ...

Med det så tar jag av mig öronpropparna för denna gång ...

:: Lars ::




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0