Augusti i Malmö - Festival!!!

Strax efter mitten av augusti varje år sedan urminnes tider, eller nästan i alla fall, så har Malmöfestivalen hållits i dagarna 8.
Uppriktigt sagt så känns det som den snart överlevt sig själv, eller kanske kan fungera bra om den går ner till kanske 4 dagar och knökfullt hela dygnet i stället. Ok, kanske lite överdrift.
Under ett par av årets festivaldagar gick jag igenom som hastigast och tog lite bilder.

Se, kanske du skymtas i vimlet ...



Gatuförsäljarna vaknar upp i Augusti månad ...



Guld och glitter



I väntans tider ...



Vattentankar på Gustav Adolfs torg ...



Du får bara denna sorten, en riktig får du när du fyller 14 ...



Hm, vad ska jag äta idag då?



Alla har det inte så fett ...



Bauta-vakthunden ...



Många bollar, förlåt ballonger i luften



Extrainkomsttagare ...



Här igen ...



Ok, ge mig 10 så är den din ...



Imse vimse spindel ...



Kakförsäljerskan



Vilka låtar ska vi riva av tycker ni?



Alla kan inte gå på festivalen ...



Ska de verkligen hoppa?



Nä flicka lilla, de är fastbundna i taket någonstans ...



Huvudlöst arrangemang ...



Han hoppade inte heller.



Mannen med guldhatten



Ganska cool kille ...



Hennes naturliga hårfärg, hon är gråhårig annars ...

Med det så lägger jag inte ut fler bilder från festivalen denna gången, men hoppas de kan vara både till glädje och munterhet ett tag framåt.

:: Lars ::






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0