Helgens bilder ...

Så, då börjar säsongens fotogfarerande igen. Under helgen var jag ute med bland annat Matts och Bella på en runda i Falsterbo, Skanör och Kämpinge. Tidigare på dagen gick jag en runda vid Husie mosse i närheten av mitt hem.
På ett tak vid gamla LV4 satt en rovfågel av något slag, troligen en sparvhök, men tyvärr ingen bra bild på den.

Här kommer en liten bildkavalkad ...



Jag börjar lite försiktigt med en bild från förra helgen från Åkarp ...



Intill stationen i Åkarp.



En dunge ute på LV4:as före detta skjutfält i Falsterbo.



Våren börjar visa sig för kreti och pleti.



Joggare i dimman



Bella väntar på godis ...



Skönt med ett dopp ;-)



Bella gömmer sig ...



I väntan på att badgästerna ska dyka upp ...



Kotte i tallen ...



Stugorna i Skanör ...



Friheten ...



Ingen rast, ingen ro ...



Badhytterna norr om Skanörs hamn



Avslutningsvis en bild från Kämpinge med vad jag förstått några fiskarhus.

:: Lars ::




Kommentarer
Postat av: Susanne

Oj, vilka fina foton! Främst gillar jag den första bilden som jag nästan inte ser vad den föreställer men som tilltalar med sin grafiska utformning. Likaså fotona med stugorna och badhytterna är jättefina.



Möjligen att jag tycker du skulle publicerat de svartvita i ett eget inlägg och de i färg i ett annat. Gillar när bilderna håller ihop i ett inlägg. :)

2011-04-03 @ 12:54:09
URL: http://susannehultman.se
Postat av: Lars

Ja du Susanne, nog har du rätt i att man inte ska blanda ihop svartvitt med färg (funkar kanske i den andra bilden ;-))

Tar till mig för framtidens bildvisning här ...



:: Lars ::

2011-04-03 @ 19:26:19
URL: http://larsgudmundsson.blogg.se/
Postat av: Matts

Japp....det var en dimmig fototur Lasse.

Gillar bilden där Bella försöker att göra sig så liten som möjligt och gömma sig....hon é ju bara för sööööt.!.!.!.!

2011-05-04 @ 00:50:20
URL: http://mattsryden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0