Mellan skurarna ...

Söndagen såg lovande ut till en början med, men efter moget övervägande begav jag mig till Limhamn istället för Helsingborg. Var vid stationen i Malmö och såg nog mer som en åsna mellan hötapparna än en människa med fri vilja. Ringde Lalle i Hbg och checkade vädret. Just då var det hyfsat där precis som i Malmö, men jag åkte ändå till Limhamn.
Några bilder blev det där som jag visar dig här nedanför.



Linnékyrkans yttre linjer.



Limhamnsbo som är en mångsysslare ...



Solstolen utanför hoddorna vid fiskehamnen



Trevlig entré



Fiskegarn som säkert borde redas ut ...

Med dessa små enkla bilder får du ha det bra tills nästa bildsläpp ...

:: lars ::




Kommentarer
Postat av: sandra

Fina bilder från min stadsdel där jag bor...:) men du kunde ha hört av dig...och kanske kunnat få fika samtidigt...nästa gång ....Kram

2010-06-07 @ 19:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0