Högtflygande planer

För knappt ett år sedan var jag i Eslöv på en flyguppvisning. Dagen var ganska bra ur fotohänseende. Lagom med moln som gjorde bilderna lite intressantare än om enbart en blå himmel lyst upp dagen. Fick till några bilder som du kan se här ...



....................................................................................................



....................................................................................................



....................................................................................................



....................................................................................................



....................................................................................................



Jag gjorde en tillbakablick till dessa bilder för att denna lördag åker jag upp till Eslöv för att gå på marknad och senare fixa lite i morsans trädgård.
Ha en bra lördag på dig.

:: Lars ::




Kommentarer
Postat av: Susannes fotoblogg

Ja, just det. Det var de här fotona som du tog ungefär samtidigt som jag tog mina. :)



Välkommen till Eslöv!

2010-05-29 @ 11:37:57
URL: http://susannehultman.se
Postat av: Lars G

Det var den 22 augusti i fjol vill jag minnas. I början av Juli ska det vara en inflygning av gamla plan på Eslövs flygfält. Läs mer på http://www.flyin.se/



:: Lars ::

2010-05-29 @ 18:30:31
URL: http://larsgudmundsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0