"Gamla" bilder i nyredigering

Ibland så kollar jag igenom gamla bilder från "förr i tiden". Då menar jag från kanske 2002 och framåt. Några av dem har jag tidigare gjort vid, andra inte.
I helgen gjorde jag i alla fall vid några som togs för cirka ett år sedan, bara för en jämförelse hur långt naturen kommit då kontra idag.



Mellan Malmö och Bara.



Samma plats.



och igen ...



En skön glänta med maskrosor ...



Vannavägen någonstans ...

Vädret var i alla fall soligare den 21 maj förra året. Bilden som visar skylten är från juni i fjol.

:: Lars :




Kommentarer
Postat av: ~~Matts~~

Ja du Lasse.!.!.!

Den blomstertid nu kommer med lust och.....

Hoppas att vi även kan få uppleva detta väder inom kort.

2010-05-17 @ 15:12:20
URL: http://blogg.mattsryden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0