2010-05-21

Denna dag var jag ute en sväng på stan tillsammans med Sandra. Vi gick en liten lagom fotorunda med start vid stationen. Tanken var att jag skulle "lära" henne bildseende, men det tror jag inte behövs. Jag har nu i alla fall redigerat ett flertal av mina bilder som du kan se nedan ...



Vid posthuset...



Svängbron med fyren ...



Malmö högskola ...



Igen ...



Rökpaus ...



Trapphus intill ena uppgången vid centralen...



Hovrätten



Vid hovrätten



Grodans sång.



Grodår i år



Vid slottsträdgårdens kafé



Slottsträdgården



Groddammen



samma plats



Sirligt ...



här var den sista bilden i dagens kavalkad...

:: Lars ::




Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för en trevlig fotodag.....vackra bilder blev tagna....hoppas vi kan gå ut och "futta" igen...:)

2010-05-23 @ 16:54:20
Postat av: Lars G

Tack själv Sandra!

Absolut ska vi göra om det någon gång. Det finns en uppsjö med fotoplatser i och omkring Malmö.



:-) Lars

2010-05-23 @ 17:26:43
URL: http://larsgudmundsson.blogg.se/
Postat av: ~~Matts~~

Rackarns va många bilder du har lagt upp Lasse....

Får nog ut och plåta lite i stan igen....det var ett tag sedan.



Ha dé

2010-05-27 @ 11:21:56
URL: http://blogg.mattsryden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0