Människor!

Människor är inte min starka sida, det vill säga att fotografera av dem. Vissa försök har väl gjorts men min förmåga är lite begränsad i detta fall. Några bilder har jag dock, och varsågod här kan du se dem.



På tåget till Hbg.



Vid Torson i Malmö



Terasstrappan i Helsingborg



Hängande stil ...



Fångad av en hobby



Solkonversation



Ballongtjejen



och igen ...



Martina och hennes mamma.
Ja, några försök ser du här. Framför allt den på Martina tycker jag om.

:: Lars ::




Kommentarer
Postat av: Matts

Ja..det är ett litet känsligt fotoämne...det där med att fotografera människor. Porträttfotografering i all ära, men själv så tycker jag att det är trevligare med bilder på människor i olika situationer och miljöer...vardagliga bilder....precis som dessa.



Det översta tilltalade mig mycket..riktigt bra.

2010-02-12 @ 01:44:36
URL: http://mattsryden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0