GOTT NYTT ÅR!!!

Ett Gott Nytt 2011 önskar jag er alla!
Då lär detta blogginlägg bli årets sista för min del. Jag har fått möjligheten att visa delar av mitt fotograferande för mer än mina närmsta familj och vänner. Många är besökarna inte ännu, men med visst hopp blir 2011 ett år då bloggen når ut till ännu fler personer.
Dagens första "tema" blir lite rörelsebilder från Malmö centrum tagna på sista dagen 2010.



Spångatan mot Triangeln.



Samma plats som bilden innan.



I väntan på grönt ...



Vid Viktoriateatern.

Ett andra tema en sådan här dag bör ju kunna vara snö, så här kommer lite snöbilder ...



Delar av en bänk på Husie kyrkogård...



Övre delen av en gravsten på Husie kyrkogård...



Ensam skidåkare på åkern vid Husie mosse ...



GI-metodens ursprungsplats, eller har jag fel?



Snön döljer inte allt ...



Ett strå som trotsar snön ...



En gång i tiden 35:ans ändhållplats vid Toftängen.

En tredje del i dagens bildvisning visar lite av varje ...



Pjodd ätande bär ...



Pjodd smälter maten ...



En bild från, tro det eller ej, Husie kyrkogård ...



Nya stationer, nya städmetoder ...



Här är han kommen längre på karriärstegen...



Symmetri ...



Soprumskonst vid Folkets park ...



Verklig eller ej?

Med dessa bilder önskar jag dig ett GOTT NYTT ÅR 2011 och med hopp om att det blir ÄNNU bättre än året som gått...

:: Lars ::





Kommentarer
Postat av: Susannes fotoblogg

Det blir säkert fler besökare allt eftersom tiden går. Dina foton är ju väl värda att titta på.



Ha ett gott nytt år där i Malmö!

2010-12-31 @ 21:44:34
URL: http://susannehultman.se
Postat av: Lars G

Tack ska du ha Susanne för din kommentar. Jag önskar dig ett bra 2011 i Eslöv. Glöm ej att föreviga fyrverkeriet nu vid midnatt då 100-årsjubileet inleds.



:: Lars ::

2010-12-31 @ 22:43:00
URL: http://larsgudmundsson.blogg.se/
Postat av: Susannes fotoblogg

Men, inga nya foton här? Hallå, hallå, det ekar tomt ju. :)



Och nej, det blev inget fyrverkeri. Jag låg sjuk och grämer mig fortfarande eftersom jag hade fått chansen att gå upp i nya vattentornet för att fotografera.

2011-02-10 @ 21:49:44
URL: http://susannehultman.se
Postat av: Lars

Hahaha.

Nä, en ny dator är nu (nästan) installerad och med det kommer nya bilder ...

2011-02-10 @ 21:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0