snart 14 dar sedan ...

... jag var en sväng till Stockholm. Hösten var kommen mycket längre där än vad den gjort på hemmaplan. Vädret var väl inte hela tiden fotograferingsbart, men jag gjorde vad jag kunde med kameran ändå. Alla dagarna utgick jag från min brors lägenhet i Hammarbyhöjden strax intill Globen. Myckat hanns med dessa 4 dagar det var fråga om. Orchidéer, Postmuseum, Moderna museet och mycket annat.
Lägger ut några bilder bl.a. från Åkeshov, Söder och söder om Söder.
Vid Gullmarsplan
Kolerakyrkogården
Gamla kvarter intill Fjellgatan
Söder
En orkidéutställning fanns intill slottet i ett växthus
Åkeshov
Kraften kommer uppifrån
Kraften kommer uppifrån.
Ja, håll till godo med dessa bilder ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0