Malmöfestivalen del 2

I förmiddags var jag nere egentligen enbart för att ladda mitt busskort, men vädret var lockande för en liten promenad från stationen upp igenom Hamngatan och vidare upp mot Stortorget. Bilderna du ser här nedan är alla tagna på Hamngatan.



Några hade redan "däckat" innan klockan ens slagit middag ...



En uppmaning att följa ...



Efter användning - återgår till naturen ...



En skadad bil som kommit under vård i tid ...



Portal gjord av Lars Vilks? Nä, tror det är nå´n annan som gjort den ...



Två figurer som sitter fast i kön hela veckan ...

Ja, vem vet kanske jag får för mig att besöka festivalen igen tillsammans med min lilla kamera.

:: Lars ::






Kommentarer
Postat av: Matts

Sweet.!.!.!

Det finns faktiskt rätt mycket av fånga på bild under festivalveckan...trisst att man inte kan komma ut fler gånger...varför måste man jubba.!.!.!

2010-08-23 @ 23:58:33
URL: http://blogg.mattsryden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0